Een vraag voor de vitaliteitscoach

Ik heb een vraag over (de inhoud van) één van de onderwerpen in de online trainingen. Hoe kan ik deze stellen?
Onze specialisten zitten elke dag weer klaar om je vraag in de chat te beantwoorden. Rechts onderin beeld zie je een groene button/tekstballon. Dit is de chatfunctie en hier kun je je vragen stellen. Als wij niet online zijn, kan jij je gegevens en vraag achterlaten. Je krijgt dan binnen 24 uur een antwoord terug.
Ik wil graag chatten met één van de specialisten maar er is niemand beschikbaar. Wat moet ik doen?
Soms zijn onze specialisten druk met hun werkzaamheden en zijn ze even offline. Je kunt áltijd een berichtje achterlaten. Als één van onze specialisten online komt zien ze jouw gestelde vraag en zullen ze hem z.s.m. beantwoorden. In ieder geval binnen 24 uur, maar wij proberen altijd sneller te reageren!

Mijn vraag staat er niet tussen..

Mijn vraag staat hier niet tussen. Waar kan ik deze stellen?
Onze specialisten zitten elke dag weer klaar om je vraag te beantwoorden in de chat. Rechts onderin beeld zie je een groene button. Dit is de chatfunctie en hier kun je je vragen stellen. Ook kun je het contactformulier op de website invullen. Wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Technische vragen

Hoe meld ik mij aan / registreer ik mij voor de online trainingen?
Je kunt je aanmelden door je te registeren via: www.onlinetrainingen.vital2work.nl/registreren of via een unieke link die jij via je werkgever hebt gekregen. Deze link kan op intranet staan, in de nieuwsbrief van werkgever of via andere communicatiekanalen.
Ik wil mij registreren maar mijn mailadres wordt rood gemarkeerd. Hoe kan dit?
Als je medewerker van 'bedrijf X' bent zonder beschikking te hebben over een e-mailadres van werk (zoals: jouwnaam@naamvanjouwwerkgever.nl) mailadres werkt de reguliere registratiepagina (onlinetrainingen.vital2work.nl/registreren) niet. Je kunt je dan registreren via unieke aanmeldlink van jouw werkgever. Deze staat op intranet/portal van jouw werkgever, in de nieuwsbrief of andere communicatiekanaal van jouw werkgever.
Ik heb mij geregistreerd maar heb geen verificatiemail ontvangen. Wat moet ik doen?
• De verificatiemail wordt binnen enkele minuten verzonden. Je ontvangt het snel! • Check je spam box en/of ongewenste mail map. Het kan namelijk zijn dat de verificatielink daarin terecht komt. • Check of je geen spelfouten hebt gemaakt tijdens het invoeren van je mailadres.
Ik heb mij geregistreerd en ik wil inloggen maar hij geeft aan dat mijn inloggegevens onjuist zijn. Hoe kan dit?
• Voordat je je kunt inloggen moet je eerst je mailadres verifiëren met de verificatielink. Deze komt na enkele minuten in je mailbox terecht. Pas daarna kun je inloggen. • De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is onjuist. Voer de juiste gegevens in. • Controleer of je bij je gebruikersnaam je e-mailadres hebt ingevuld. Je gebruikersnaam is namelijk altijd je (werk) e-mailadres en kan niets anders zijn.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Op de pagina waar je kunt inloggen kun je klikken op de optie ‘wachtwoord vergeten?’. Hier kun je een nieuw wachtwoord aanmaken. Binnen enkele minuten ontvang je een mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Ik heb een account voor de online trainingen en kon eerst inloggen. Nu lukt dit niet meer en krijg ik een foutmelding. Hoe kan dit?
Het is mogelijk dat je te lang ingelogd bent geweest (probeer dan pagina te vernieuwen) of dat het abonnement op de online trainingen van het bedrijf waar je werkzaam bent verstreken is. Wanneer dit het geval is, is jouw account gedeactiveerd en kun je niet meer inloggen. Vraag dit na bij je werkgever.
Als ik in de training ergens op klik krijg ik een foutmelding en verdwijnt de webpagina. Wat moet ik doen?
Wanneer je te lang ingelogd bent op één pagina en er geen activiteit heeft plaatsgevonden kan het zijn dat je webpagina verlopen is. Je kunt de webpagina verversen en soms moet je dan opnieuw inloggen. Je voortgang is gewoon opgeslagen.

Onze specialisten

Benieuwd naar onze specialisten op het gebied van vitaliteit? Ontmoet hier onze bedrijfsspecialisten.

Zoë

Bedrijfsdiëtist & Product development

Mariska

Bedrijfsdietist & beweegcoach

Nathalie

Vitaliteitscoach

Maike

Vitaliteitscoach

Referenties

Deze bedrijven gingen u voor en kiezen voor vitaliteit en gezondheid van hun medewerkers.

Over Vital2Work

Vital2Work is een landelijk vitaliteitsbedrijf dat medewerkers op een leuke, laagdrempelige en enthousiaste manier coacht naar een gezonde leefstijl. Vital2Work biedt diverse diensten aan die gericht zijn op de leefstijlfactoren: Bewegen, Roken, Alcohol, Voeding en Stress. De diensten van Vital2Work zijn toegankelijk voor alle doelgroepen en wij willen met onze diensten een belangrijke schakel zijn om de vitaliteit van je medewerkers te vergroten.

Vital2Work
Grote voort 293a
8041 BL Zwolle
T 085-0655319
E onlinetraining@vital2work.nl
Kvk 63822199